logo
wvhj2023
hero-image
9 juni 2015

Trilux Benelux lanceert internetplatform XPERIENCE

Trilux Benelux lanceert het internetplatform XPERIENCE. Hier presenteert het bedrijf referenties en producten voor de verschillende toepassingen van professioneel licht. 'Een dienst die inspireert en met slechts enkele muisklikken gerichte...
Trilux Benelux lanceert het internetplatform XPERIENCE. Hier presenteert het bedrijf referenties en producten voor de verschillende toepassingen van professioneel licht. 'Een dienst die inspireert en met slechts enkele muisklikken gerichte informatie levert.
Het thema verlichting is veel levendiger en bonter dan de technische complexiteit laat vermoeden', aldus Joachim Geiger, marketingdirecteur bij Trilux.

Volgens het bedrijf maakt zij de fascinatie voor licht nu beleefbaar in alle facetten, gaande van de emotionele effecten tot het besparingspotentieel. Daarvoor hebben de lichtprofs een intelligent platform ontwikkeld dat elke klant volgens zijn specifieke interesses kan gebruiken.

Op het internetplaftorm sorteert een filterfunctie desgewenst toepassingsvoorbeelden op thema en toepassing. De gebruiker kan bijvoorbeeld heel doelgericht zoeken naar energiebesparingsmogelijkheden in de industrie of naar informatie over verlichtingsoplossingen voor kantoren of het gebruik van licht in de geneeskunde. In één oogopslag vindt hij alle informatie die aansluit bij zijn zoekopdracht: gerealiseerde projecten, producten en technische tendensen, interviews, video's en fotogalerijen.
Deel dit artikel:

Nieuwsbrief

Meld u aan voor de nieuwsbrief met het laatste nieuws!
Ja, ik wil de nieuwsbrief ontvangen en heb de privacy policy gelezen.

Laatste Nieuws

Bekijk al het nieuws

Meest gelezen

Producten